TEXTILE PENTRU CASA

29 Sep

cuverturaStiind ca textilele de la cearceafuri la perdele sunt cele care dau viata unei case, o personalizeaza, m-am informat si eu si am cautat intens aceste accesorii prin Bucuresti. Am fost la celebra Ikea calitate pentru low budget, sau la perdele materiale cat cuprinde dar nici eu nu m-am nascut croitoreasa..la vecina Mobexpert totul e de la 500 RON in sus, Bricostore, etc…

Pana la urma, dupa ce mi s-a zis ca pentru o amarata de draperie trebuie sa astept 3 saptamani am zis sa incerc varianta babeasca: Obor. A fost ok, si gata perdelele in 2 zile..gata si 470RONšŸ˜¦

Mi-a luat 3 luni si alegeriĀ proaste pana din greseala am aterizat in Magazinul Victoria, da anticul magazin Victoria, despre care credeam ca e si fff scump. Dar nu, am descoperit acolo niste draperii, cuverturi si lenjerii de am ramas cu gura cascata. SUPER TARI, va recomand..se si vede ca sunt de calitate si preturi de Carrefour.

lenjerii pat 150-350 Lei

cuverturi 100-350 Lei (Cuvertura din imagine a fost 200lei)

draperii 35Lei/m

Tot pentru draperii/perdele cred ca se merita incercat si la Hornbach, acolo sunt gata in 72 de ore! Modele si materiale dragute.

PS. Nu sunt anti Ikea, am f multe de acolo…doar ca sunt niste chestii la anumite preturi si calitate corespunzator. Evident nu gasesti matase la 50 de lei.

Leave a Reply

