Preturi nesimtite la Sephora si Douglas

25 Mar

Mama mor cand vad pe toate blogurile fete disperate dupa Sephora, sa-si cumpere nu stiu ce farduri, creme sau diverse alte rahaturi. Da, si eu mi-am mai cumparat din necesitate dar de placere, never ever! Si de acum incolo nici ca voi mai calca pe acolo!

Ce sa zic, stiam eu ca-s mai scumpe decat in alte parti (vezi strainataturi), dar na, cat de scumpe? Totusi traim in Romania si de aici cumparam..in general. Asta era teoria mea pana sa am nevoie de un nou parfum…

Deci m-am dus sa imi incant simturile la unDouglas si bineinteles, mi-au placut Dior sau Chanel, care prin definitie sunt cam printre cele mai scumpe parfumuri de pe piata (nu vorbesc aici de parfumuri exclusiviste). Zic bine bine, dar cat de scumpe? Ei na! foarte scumpe. Pai 50 ml ca eu atat imi iau de obicei, apa de toaleta, Miss Dior Cherie sau Dior Addict costa 330 lei. Hmm…hai sa vedem si la Sephora..exact acelasi pret:)))

Un pic stresata apelez la un prieten care tocmai pleca din tara. Sincer ma gandeam sa dau maxim 250 si credeam ca voi avea noroc cu duty- free-urile. Se pare ca totusi le-a gasit la 40 de lire sterline, adica 200 lei! Ca sa va fac calculul, inseamna cu 68% mai scump in Romania. Acum stau si ma gandesc, cam cat inseamna acele taxe de la duty free…cu siguranta nu 68%!

Eu zic sa va mai ganditi daca chiar trebuie sa calcati in aceste magazine care ne jefuiesc la propriu.

N-am mai pus poze cu sigle Sephora sau Douglas ca nu merita! Prefer florile…

11 Responses to “Preturi nesimtite la Sephora si Douglas”

  1. Dalalutza 27 March 2012 at 10:40 pm #

    La Sephora in Franta Miss DIOR chérie eau de parfum 50 euro, iar eau de toilette 64 euro pt 50ml, iar Dior addict format 50ml eau de parfum 44 de euro, deci daca transformi in ron o sa te enervezi si mai tare :P

  2. Anna 29 September 2013 at 8:55 pm #

    Cele mai scumpe?cred ca esti proasta fata,ia uitate in Bucuresti la un magazin de parfumuri dupa Xerjof sa vezi ca pretul este de 10000 de euro !si tu te plangi de Dior ca este 4milioane!Fata daca nu ai bani nu iti permite sa comentezi bine?Eu de exemplu imi permit nu parfum ca Chanel say Dior de la Sephora!asa ca taci si nu mai vorbi in numele altora!

    • Lavy 24 December 2013 at 10:01 am #

      asa…ca n-am apucat sa-ti raspund: este

      blogul meu si vorbesc in numele meu…deci…..

  3. Anna 29 September 2013 at 9:01 pm #

    Fata daca nu iti permiti in parfum de 2 milioane sau peste da-te cu deodorant doar sau ia un parfum de la Avon dar nu mai comenta tu despre ce i scump ca habar nu ai de “expensive”(scump)Clive Christian I cel mai scump parfum din lume proasto pretul find 160000 de Euro !si tu te plangi ca Chanel I scump la sephora cretino!vai de capu tau!

    • kira 7 November 2013 at 8:44 pm #

      tu, donsoara Anna, dupa limbaj si dupa cat de mult te lauzi, sigur esti tiganca sau dama de companie. Deci munca, scrisul, cititul si bunul-simt iti sunt necunoscute. Asa ca mars inpoi in cort/ palat tiganesc/ bordel si nu te mai face de rahat in public.

    • Vlad 10 December 2013 at 10:21 am #

      Esti penibila Anna….

    • Michaela2014 28 July 2014 at 6:27 pm #

      Tanti, ia-ti fitzele si dispari !!! Nu toata lumea e pitzipoanca (a se citi curvistina)intretinuta care sa arunce cu banii,ca tine, „sa-si permita” un parfum prea scump, mai sunt si alte chestii importante pe lumea asta, cum ar fi sa te speli pe gura ca poate ai facut ceva murdar cu ea!!! Habar nu ai cat de ratata si limitata esti !!! Si sa stii, nu e „cool” sa iei un parfum dintr-un loc mai scump, e doar… prostie fara limite , iar parfumurile alea de care pomenesti nu sunt mai performante, sunt doar foarte scumpe si platesti brandul nu parfumul !!!

  4. marta 13 December 2013 at 1:05 pm #

    Buna.Ai dreptate,preturile sunt mai mari decat in magazinele din strainatate.Au circa 20% mai mult adaos si in multe cazuri nici nu iti dau mostre,doar daca ceri tu si de multe ori spun ca nu au.Asa ceva in strainatate nu intalnesti,dar cum lumea nu prea stie,ei profita.Sunt mai rau ca si tiganii.Si la marimound este acelasi lucru.Eu ultimele dati am cumparat de pe net,de pe aoro.Produsele sunt mai ieftine,de ex la rimel,de la 157 ron il gasesc la 110(de la lancome) si se gassesc si branduri care nu sunt in magazine,ca de ex helena rubistein,care mie imi place foarte mult,mai ales la machiaje.In concluzie,tre’ sa fi prost sa platesti mai mult cand poti sa platesti mai putin.

    • Lavy 24 December 2013 at 9:58 am #

      vreau demult sa incerc helena rubinstein, folosea mama pe vremuri.ea zicea ca era super:)

    • ceeetah 15 May 2014 at 1:11 pm #

      There, I fixed it for you: “tre’ sa fi Anna sa platesti mai mult cand poti sa platesti mai putin”

  5. Michaela2014 28 July 2014 at 6:18 pm #

    Si eu am de obiectat in ceea ce priveste preturile la noi (la modul general) . In Milano, ”Orasul modei” , am luat de la un magazin simplu de parfumuri, nu unul de fitze (era sa zic fâțe precum Ana)… J’adore Dior cu aproape 60 de euro pe 100 ml !!! E adevarat ca am urmarit perioada de reduceri . insa in perioadele normale, nu trecea de 70 euro !!! Deci despre ce vorbim???Diferenta este ca de la cer la pamant !!! Acum vreo 3 ani am spart din greseala un parfum Davidoff game pe care il primisem de ziua mea si m-am hotarat sa aman „recuperarea” lui pentru cand veneam in concediu in Romania, crezand ca dau de preturi mai bune…Am prospectat piata din Milano si am vazut ca cel de 100 ml era de la 53 la aproape 70 euro, in functie de magazin…Cand am ajuns in Romania si am avut timp, am dat buzna la propriu intr-un Douglas sa imi iau Game-ul…Maaaaaare greseala am facut ca am intrat!!! La momentul acela ,nu era nici mai mult nici mai putin decat 4 milioane 100 ml (ma rog 3,99 milioane…) ,adica 100 euro!!! Am ramas traznita si…bineinteles cand m-am intors in Milano mi l-am cumparat cu 57 euro(intre timp se scumpise nitel…)… Deci „jaf pe fata” cred ca e putin spus!!!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 310 other followers

