Cele mai frumoase verighete

2 Nov

O data in viata..stiti cum se zice..nunti si inmormantari tot or sa fie, indiferent de anotimp, an, criza sau razboaie. De aceea consider ca 90% dintre noi tot ne vom interesa la un moment dat de asa ceva.

Stiu ca pe vremea parintilor toate verighetele erau la fel, standard..nici nu aveau dileme mari cand le alegeau. Acum insa a inceput lumea sa-si puna diamante, sa si le faca late, cu modele, cu combinatii, de platina, de otel, in stil grecesc si cate si mai cate. Totusi daca vrei sa mai porti si alte bijuterii sau sa te asortezi in orice situatie a restului vietii tale…gandesc ca ar trebui o verigheta simpla. Partea a doua vine din tipul degetelor, ca mie de ex nu-mi sta bine cu niciuna..decat doar poate una f fina si subtire.

Si ca un tip macar pentru bucuresteni, eu n-am avut nicio bataie de cap in achizitionarea verighetelor si pretul a  fost f bun, inscriptionarea gratis, garantie, modificari, ajustari, lustruiri pe viata. Plus ca aveau peste 700 de modele, inclusiv puteai sa-ti faci ce model vedea ochiul tau pe internet, sau orice combinatie intre ce aveau ei deja prezentat. Pana si personalul a fost extrem de dragut si prompt si de ajutor.

Eu chiar va recomand sa incercati aici inainte sa bateti Unirii, Victoria si altele. Se numeste Atcom si este in zona Piata Progresului. Tot ce scrie pe site este adevarat, chiar mi se pare super sa te duci din prima sa scapi de o grija.

Si niste poze…

         

5 Responses to “Cele mai frumoase verighete”

  1. Shopperita 2 November 2010 at 10:01 pm #

    Chiar zilele astea ma uitam cu prietenul meu la verighete prin magazinul Victoria. Nu avem planuri de nunta (cel putin nu pentru viitorul apropiat) dar ne place sa ne dam cu parerea. :P
    Cred ca imi va fi foarte greu sa ma decid (eu, care ma plictisesc repede).

  2. Maddy 4 November 2010 at 3:13 pm #

    cand ne`am casatorit ne`am uitat pe diverse modele de verighete si am ales modelul clasic, ca al parintilor, cum zici tu.
    de ce?
    - din motive estetice. e un inel simplu, se vede clar ce e, spre deosebire de un model cu pietre, 2 culori de aur, tot felul de modele, te uiti si sti ca e verigheta.
    - din motive practice. verigheta nu o tot pui si o dai jos, o tii pe deget tot timpul. nu are modele in care sa se stranga mizeria, nu are pietre care pot cadea, nu are nici un element care sa jeneze sau sa deranjeze.

  3. watashi 6 November 2010 at 7:00 pm #

    si noi tot verighete simple ne=am ales :)

  4. Americanca 10 January 2011 at 1:47 pm #

    Ce urasc cel mai mult la verighetele din Romania e genul ala cat China, cat jumate de deget ca sa se vada din satelit ca esti maritata / insurat. Mi se par oribile, mai ales cand sunt si pe degete subtirele, mititele, scurte.

    In SUA aproape ca n-am vazut verighete simple, cum erau pe vremea parintilor nostri. Imi amintesc ca prima data cand am vrut sa vad verighete (plus ca aici se vand de multe ori separat, nu in set, ca la noi, sau eventual in set cu inel de logodna), mi-a aratat o cucoana un inel subtire cu o piatra… efectiv inel obisnuit si nu intelegeam de ce imi zice ca e verigheta :)) Din ce vad pe la cele care poarta verighete si prin magazine, tendinta e spre inele cu mai multe pietre – 3-4-5 etc. Ce-i drept, arata foarte bine alaturi de inelul de logodna.

  5. Lavy 10 January 2011 at 8:43 pm #

    eu deja am intrat in panica..ne-am grabit sa le luam si acum..ma gandesc ca puteam sa le facem putin mai subtiri…si poate doar din aur alb..

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 311 other followers

