Salon Geta Voinea

1 Mar

mai1La cata reclama si-a facut si la ce clienti are, nu cred ca veti gresi daca va lasati pe mainile unor stilisti angajati in saloanele ei. Si chiar ma gandeam ca trebuie sa fie scump..ei bine, este, dar nu chiar.. avand in vedere ca am cunoscut persoane care dadeau 500 lei sa se tunda si vopseasca…

De curand s-a deschis la Baneasa Mall un astfel de salon Geta Voinea si cu greu m-am decis sa intru sa cer o lista de preturi. Nu aveau de dat, insa am primit un mic pliant cu niste promo-uri pentru zilele saptamanii intre orele 10:00 – 16:00.

Tarifele promo erau:

coafat+spalat 49 lei,        spalat+ tuns+ coafat 79 lei

vopsit radacina+ tuns varfuri+ coafat 179,        manichiura + pedichiura 69 lei

Mi s-a spus sa mai adaug cam 10-20 de lei in functie de serviciu pentru weekend sau dupa orele 16:00.

Va faceti socotelile si vedeti si voi pe ce buget va bazati, insa am zis ca e bine de stiut!

P.S Chiar am vazut-o pe Geta in salon sambata seara, se ocupa de clienti:D

43 Responses to “Salon Geta Voinea”

  1. thcgirl77 3 March 2009 at 3:05 pm #

    alea`s preturi promo? wow. la tuns,coafat si spalat sunt OK tarifele, la vopsit si mani+pedi e scump.
    cam aiurea orele la care dau preturi promo, normal, cand toata lumea cu ocupatie e la servici, cursuri faculta, scoli, etc :)

  2. OMU 10 March 2009 at 7:20 pm #

    Ori ai fost intrerupta, ori nu ai vrut sa ne spui din diverse motive, insa eu as vrea sa stiu daca ai fost la salon pana la urma si mai ales ce diferenta era intre acest salon si altele in care ai mai fost ( ma refer la calitatea serviciilor)

  3. Lavy 11 March 2009 at 9:54 am #

    hmmm, m-ai prins! nu, n-am fost..eu sunt mai timida si stransa la punga cand vine vb de saloane cosmetice…insa m-as duce pt un eveniment ceva la Geta.
    am scris despre asta sa vada lumea cat costa ca asa toti am auzit de ea dar multi poate nu au curajul sa se duca…

  4. Deea 11 April 2009 at 12:21 pm #

    Nu cred ca as alege un salon Geta Voinea mai ales la cata reclama a avut aceasta persoana in ultima vreme. Nu stiu de ce, dar imi displace total. Se lauda atat de mult ca poate face o schimbare radicala de look si ca este absolut normal ca o mireasa sa plateasca 400 Ron pt noaptea unica si cu toate astea am vazut rezultatele:bani aruncati pe fereastra. Daca tot esti dispus sa dai o groaza de bani macar alege saloane super fitoase (gen Yoko) unde fiecare ban dat chiar merita.

  5. Lavy 11 April 2009 at 8:54 pm #

    da..posibil..parca la Yoko era 350….

  6. Not Beautiful Enough 29 November 2009 at 3:13 pm #

    E scump dar vorba ta, nu impracticabil. Si eu trebuie sa ma duc la salon curand sa m avopsesc ma astept la un 250 lei dar nu mai mult.

  7. nico 1 February 2010 at 2:50 pm #

    imi pare rau ca am ajuns din berceni ,pana la salonul din baneasa,ca sa vad o domnisoara spunandumi ft linistita ca pt tuns trebuie sa dau 40 lei pt varfuri,20 lei pt spalat 20 lei,si pt coafat 20 lei,deci unde e promotia???si de ce sa faci o reklama care nu e buna?in conditiile in care aceasta GETA VOINEA a zis ca ori ce femeie merita sa fie frumoasa .cum?as fi vrut sa o gasesc chiar acolo sa-i zic de ce asa””?????????

  8. Lavy 1 February 2010 at 5:16 pm #

    @Nico
    articlul e scris in martie 2009..probabil ca nu mai e promotia despre care vb eu…

  9. Ema 13 February 2010 at 6:17 pm #

    Pretul ridicat trebuie justificat astfel:
    1. Fitzele: Sunt fete pentru care nu conteaza daca la alt salon poate obtine aceasi calitate cu bani mai putini. Simplu fapt ca “m-am vopsit la ….” face sa merite banii …;
    2. Daca salonul se respecta va lucra numai cu produse profesionale, cu articole de unica folosinta, va folosi dezinfectanti eficienti, va investi in pregatirea angajatilor, ii va plati corespunzator. Pe langa asta adaugati: chirie, utilitati, reclama, taxe, “amenzile obligatorii” . Acestea se vor regasi in pretul platit de clienti;
    3. Sunt saloane unde preturile sunt umflate pe principiul: “… daca e ieftin, clientii spun ca e ceva neinregula” , asa ca ridicam preturile si le justificam noi cumva… Believe me…
    Ema, Brasov

    • Lavy 15 February 2010 at 12:46 pm #

      eu nu prea merg decat pt tuns la saloane..dar na, poate ca sunt buni si unii stilisti ca Geta Voinea..

  10. lexa 25 March 2010 at 6:27 pm #

    Well…la cata reclama i s-a facut, m-am gandit sa incerc si eu sa ma las pe mana unor stilisti ( salonul din Baneasa ). Trebuia sa plec din tara, asa ca mi-am facut programarea cu 2 zile inainte sa plec, sa fiu “fresh”. Am ajuns la salon, am asteptat vreo 20 minute peste ora stabilita. Eram indecisa ce culoare sa ma fac, asa ca stilista mi-a spus sa ma las pe mana ei. Ok! eu vroiam un blond…nici inchis, nici deschis, nici prea…de-asta eram indecisa. Ce a iesit? Un blond spre saten…ok, arata binisor. Dupa doua spalari ( eu fiind inainte satena natural cu suvite blonde ), culoarea mi s-a transformat in saten-roscat cu suvite blonde, roscate, cineva mi-a spus ca vede chiar si o tenta de verde. Cat m-a costat? 430 lei. La cat timp mi-am schimbat culoarea parului? 2 saptamani.

  11. lexa 25 March 2010 at 6:35 pm #

    Am uitat sa mentionez ca “stilista” mi-a recomandat sampon si balsam din gama pe care o aveau in salon. Ok, au costat 200 lei , doar ca am ramas socata cand am ajuns acasa si am constat ca cele doua erau pentru par normal, nu pentru par vopsit. O experienta foarte neplacuta, mai ales ca am venit din alt oras pentru “minunatul”salon.

  12. Lavy 26 March 2010 at 3:51 pm #

    deci se poate sa plangi si la profesionisti!
    imi pare sincer rau de experienta ta, eu de acum ma tund numai la 16 lei, sunt mai fericita..si am renuntat la vopsea.

  13. lexa 27 March 2010 at 4:50 pm #

    well…eu atunci m-am vopsit, tuns si “clasicul” coafat ( nimic deosebit ). pe asta am platit 430 lei. de tuns, i-am spus sa-i dea o forma…clasica “replica” cand esti in pana de idei. tunsoarea nu e extraordinara ( sigur nu!). mai interesant e faptul ca nu prea s-a atins de breton, si a trebuit sa-mi tai eu, acasa, varfurile despicate.
    Credeti-ma, nu am exagerat cu nimic!
    eu sunt satena, mi-am stricat parul cu niste suvite, apoi am vrut sa fiu blonda. nu mi-a iesit, asa ca m-am vopsit satenul meu natural si asa raman pana creste! ma mai vopsesc cand imi vor aparea firele albe ( nu prea curand, sper ). multa sanatate si noroc mai mult decat am avut eu! :)

  14. lavy 27 March 2010 at 9:27 pm #

    cred ca asa facem toate..vrem vopsea apoi asteptam sa creasca la loc natural..:)
    apropo de saloane si ingrijirea parului, tocmai ,mi-am achizitionat niste produse Joico.
    Sunt tare curioasa

  15. lexa 27 March 2010 at 9:48 pm #

    eu mi-am achizitionat gama l’oreal pentru var vopsit. nu din salon, din magazin obisnuit. si sunt chiar multumita, culoarea nu s-a schimbat dupa 4 spalari. asteptam impresiile tale dupa folosirea gamei Joico. :)

  16. lavy 27 March 2010 at 10:13 pm #

    eu chiar am folosit ani de zile L’oreal gama galbena Elseve adica, dar parul meu este fff uscat in continurae de la vopsit blond tot asa vreo n ani de zile:)

  17. gigi epolet 6 June 2010 at 9:51 am #

    cum sa dai 430 de lei sa-ti taie parul?…sa-l taie(adica sa ti-l ia)apoi sa-l vopseasca..(ce a mai ramas din el)si tu sa dai 430 de lei…..probabil din cauza asta uni sunt bogati …traim intr-o tara plina de defecti…felicitari…faci parte din ea:))

  18. lexa 9 October 2010 at 12:18 am #

    Well…Gigi…ce pot spune acum… ideea e ca traim amandoi/amandoua in tara asta, numai ca unii isi dau cu parerea cam pe langa subiect (unii ca tine, daca nu ai inteles). Daca exista calitate, nu ma deranjeaza sa platesc mai mult. In cazul meu, am platit pentru nimic. Greseala mea…in viata mai si pierzi. Dar probabil tu esti invatat/a doar sa castigi si nu ai gresit niciodata. Felicitari! Vrei un premiu?

  19. ruxandra 18 October 2010 at 4:37 pm #

    apropo de faimosul Yoko…eu am plecat plangand de acolo pentru un tuns…bretonul imi statea ca o streasina, iar parul nu se mai umfla deloc, statea lipit de scalp insa ieseau niste fire de par fff scurte, la suprafara, prin centrul capului…pentru ca imi filase radacinile!! nu stiu ce dumnezeu facuse. nu mai calc pe acolo! mai bine m-a tuns la coaforul din cartier…si m-a costat 80ron nu 250 ron ca la yoko

    • Lavy 18 October 2010 at 7:20 pm #

      n-am auzit de Yoko..dar sincer..80 de lei costa la Geta Voinea..de ce ai da 250 pt un tuns?
      la mine in cartier un tuns e 15 lei..tu in ce cartier stai mai exact?D

  20. leonard 27 October 2010 at 11:20 pm #

    ma uit la voi cum criticatzi salonul Geta Voinea.. oameni buni daca vreti un salon de fitze normal ca ne asteptam si la un pret p masura nu?.. ma bucur pt Geta,a facut o reclama buna in toata tzara romaneasca.. eu am facut cursuri in germania si am av timp de 6 ani contracte in italia..acum am venit acasa si am deschi un salon,pot sa spun ca sunt destul de cunoscut in orash meu,poate miar placea sa am si eu o astfel de reclama..geta voinea.. Vreti un pret mic? ok mergeti la o frizerie de cartier..

  21. leonard 27 October 2010 at 11:33 pm #

    L`oreal am folosit si eu o perioada in salon,are un balsam destul de bun. iar Joico imi place dar sunt ne multumit k nu scot si o masca pt par..

  22. gicu 12 December 2010 at 10:52 am #

    dezamagita si dezgustata si…epitetele ar putea continua mult si bine. cu siguranta geta stie meserie insa personalul angajat in saloane nu. am dorit pur si simplu niste suvite blonde si am plecat cu niste pete portocalii. deci si bani aruncati si parul distrus.

  23. lexa 22 December 2010 at 2:24 am #

    Despre Yoko…
    Nu am putut rezista si m-am vopsit iar. Si am ales Yoko. Din diverse cauze, am ajuns mai tarziu decat aveam programarea (sunasem sa anunt si mi s-a spus ca nu e nicio problema), intr-o stare destul de jalnica si mai eram si intr-o mare graba, fiindca trebuia sa plec spre aeroport imediat dupa. Personalul este EXTREM de amabil si zambitor, iar stilistului Radu, cel ce s-a ocupat de parul meu, ii pot acorda un 10 :) Desi (iar) nu stiam exact ce vreau, m-a ajutat si rezultatul final a fost excelent!!!
    Ieri am revenit la Radu pentru tuns+vopsit – 280 lei. Precum am scris intr-un post anterior, nu ma deranjeaza sa platesc pentru calitate. Si la Yoko chiar exista calitate!
    Am incercat multe saloane de genul…Yoko este singurul pe care il pot recomanda celei mai bune prietene ;) Si deja am facut-o…

  24. oana 25 December 2010 at 10:09 am #

    Astea sunt intr-adevar preturi promotionale pentru Getytza Voinicutza . Sa vedeti ce scoruri are cand mergi la ea la salon cu programare ! Dupa ce ca nu mai are cliebti aproape deloc , tine coada sus , preturile mari si serviciile slabe calitativ.

  25. claudia 10 March 2011 at 10:26 pm #

    Cea mai PROASTA experienta ever am avut-o la acest salon de ‘fitze’…un papitoi cu ochelari fancy a incercat sa ma vopseasca …nu i-a iesit din prima (desi mi-a spus ca a luat premii de coloristica ) am iesit galben pui in cap…incerca sa ma convinga ca asa e ok si frumos…cand am intrat in el, m-a vopsit IAR in decurs de 1 ora …mi-a fost frica sa ma mai tund…i-am spus sa ma usuce si sa-mi indrepte parul (care era facut varzaaaaaa) si nici asta nu a fost in stare sa faca…i-am luat peria din mana si m-am facut singura ..si ghiciti cat m-au costat 3 ore de nervi maximi:350 RON. Deci, numai de bine la madam Voinea!

  26. Clara 16 April 2011 at 12:06 am #

    Am fost eu astazi la Geta Voinea in Baneasa. Un spalat + coafat m-a costat 99 lei. Mi se pare scump, dar am fost multumita de rezutat. Poate voi mai merge pt evenimente speciale, fiindca e aproape de casa, dar cu siguranta nu saptamanal.

    • Lavy 17 April 2011 at 8:24 pm #

      ma bucur..oare cat ar costa pt nunta?

  27. mari 20 June 2011 at 11:25 pm #

    eu am fost sapt trecuta in baneasa si ptr spalat vopsit si tuns am platit 400 ron, e chiar scump, mai ales ca nu m-a tuns cum trebuia, si m-am vopsit doar la radacine! eu nu recomand acest salon, cred ca au o organizare foarte proasta si nu merita banii, daca iesieam de acolo si eram wow ok, dar asa m-au facut exact ca la salonul la care merg de obicei unde ptr spalat, vopsit si coafat platesc 120 ron

  28. mari 20 June 2011 at 11:28 pm #

    inteleg salon de fite dar si angajatii sa fie pe masura, adica sa-si faca treaba bine de banii pe care-i platesti, deci nu recomand salonul din baneasca daca sunteti o persoana care are asteptari mari

  29. lorena 26 August 2011 at 10:16 am #

    e cel mai bun salon si kiar sunt fff multumita d el…mie nu mi se pare fff scump..kiar mi se par fff ok preturile…sunt ff multumita si o sa ma duk mereu numai acolo si il recomand fara nici o ezitare..

  30. lorena 26 August 2011 at 12:52 pm #

    aiurea vb astea si astia p aici..:)))…baietii si feteleee d acolo sunt fitza…cred k nare ce fc lumea d vb aja..:)))..sau nici k au fost la salon..:)))aici in baneasa.:)))

  31. mimi 2 September 2011 at 1:19 pm #

    sa se duca la naiba cu preturile lor ,nu o fi vazand ce timpuri traim ,ii doare in paispe pe ei ,pacat ca unele femei nu pot avea acces la frumusete ,se cred niste d-zei de au tarifele astea ? rusine sa le fie ,mai bine ma tund singura decat sa arunc atatia bani pe un tuns ,…..altii nu au nici paine pe masa …si ei …moda frate …rusine

  32. mimi 2 September 2011 at 1:23 pm #

    cred ca nu aveti ce face cu banii ,voi astia care aruncati 400 lei pe un tuns si vopsit ,intr-un cartier obisnuit din ploiesti 13 lei tuns iti iei tu vopseaua si mai dai 15 lei ,care e problema ,? credeti ca va fac mai frumoase decat sunteti ?va inselati

    • adrianaah77 25 November 2011 at 8:42 pm #

      Draga mea,da-mi voie sa iti spun ca exista preturi si calitate pt fiecare categorie de persoane.Daca tu nu vrei sa pui accent pe calitate,este problema ta,dar daca te vei privi in oglinda dupa ce te vopsesti la acel salon cu 15 lei,alaturi de o femeie care a dat 400 lei pt acelasi lucru,vei constata ca nu doar calitatea parului difera,ci si calitatea omului,adica tu o biata tarancuta ,iar cealalta o mare doamna! Salonul Getei Voinea nu este pt oricine,ci doar pt acele doamne stilate dupa care intorci capul pe strada.Tu mergi la frizerie,sau tunde-te singura,ca oricum nu vei schimba cu nimic lipsa stilului.

  33. Juliana Cocor 19 September 2011 at 6:40 pm #

    probabil face minuni la alte femei dar asa cum spune vorba aceea ca ”cizmarul nu are pantofi” asa si ea apare tot timpul cu ”the same old ” banala coafura…..

  34. Cristina 30 May 2012 at 6:48 am #

    Am cost si eu la coaforul din baneasa si tineti-va bine :pt decapaj par mediu +vopsit+taiat virfuri+splat+aranjat simplu+manichiura pedichiura foarte naspa(a trebuit as-mi fac unghiile din nou in ziua urmatoare)am platit 800 lei in Romania nu ai cum sa -ti permiti sa dai asemenea bani pt coafor si apropo am fost intr-o miercuri .Geta voinea nu e pt toata lumea.

    • coloritze 15 December 2012 at 12:25 am #

      Sunt niste verze cei de la Geta Voinea sau cel putin cei din salonul Sun Plaza. Azi personajul principal a fost secretara/receptionera, ce-o fi ea, care este matroana stilistilor si de care nu treci si care este si gardianul etic si moral al salonului – mi-a zis de 10 ori cat respecta clientii.
      In primul rand ca se ruleaza stilistii acolo cu o viteza ametitoare, care va sa zica nu-s loializati. Nu stiu de la un coafat la altul daca mai e X-ulescu care mi-a placut.
      Serviciile, mult sub asteptari, preturile…peste.
      Dar ce m-s scos din minti azi este lipsa intuitiei si a deontologiei:) – da, stiu, nu cred ca exista un cod deontologic pentru receptionere…
      Ar trebui ca toate saloanele sa tina cont de o regula de aur…nu exista femeie normala care sa si faca o programare la un salon si sa plece multumita cand, odata ajunsa acolo e trimisa acasa- scurt si la obiect:) Pe scurt: am acasa un bebe de 11 luni, mi-am facut programarea din timp pentru un tuns ( se stie ca pt mamicile de pui mici e o sarbatoare cand apuca sa se mai ingrijeasca)..dar din cauza traficului si a vremii de afara am intarziat 20 de minute. Am ajuns acolo si mi s-a aspus ca am intarziat foarte mult si ca ei au dreptul sa ia pe altcineva…desi timpul alocat mie era de o ora deci as mai fi avut niste timp..si cu putin bunavointa se rezolva. Nu ar fi fost prima oara ca se decaleaza programarile si cu un stilist priceput..se rezolva.(alte dati am asteptat eu 20-30 de minute, meritam o revansa). Nu vroiam decat sa mi taie varfurile si sa ma prieptene mai frumos decat apuc eu acasa dar nu m-a mai intrebat nimeni. Mi s-a spus ca nu ma mai pot lua si ca pot veni in alta zi!!!
      PAi MA FATO, platesti tu babysitter si ma aduci tu de acasa cu benzina GETA VOINEA?pt ca nici drumu pana acolo n-a fost prea scurt. In plus, de ce nu m-ai sunat?
      Mi-a cerut telefonul cand m-am programat.Normal suna, ma intrebai daca mai vin si afla ca -s pe drum, stresata si agitata ca pierd programarea la coafor si ca DA, vin, deci te rog nu lua pe altcineva.
      Pe scurt, le-am aratat cat m-au facut de nemultumita dar nu e suficient. Frustrarea provocata e prea mare asa ca vreau sa stie si altii. Poate asa invata si domnisoarele receptionere sa gestioneze cliente care intarzie. E drept ca numai la acest salon am patit asa ceva..

      • Lavy 15 December 2012 at 8:24 am #

        te inteleg perfect! situatii din astea de rahat se intampla tot timpul in orice domeniu, insa ce nu inteleg eu este de ce nu incearca fiecare sa empatizeze cu celalalt si sa rezolve lucrurile frumos.
        Unde ma duc eu nu exista receptionera! vb direct cu fata care ma tunde. incep sa cred ca e mai bine asa
        spune-mi macar ce anume te face sa revii la geta voinea salon, adica pt niste varfuri se vede o diferenta fata de un salon mai ieftin?

  35. coloritze 15 December 2012 at 11:38 pm #

    Pai am zis ca daca tot ma duc rar la salon sa ma duc la ceva rafinat:) si in plus e cel mai apropiat salon rafinat, ca ne-am mutat in afara orasului..deci considerentul distanta/timp a contat f mult- de aceea le-am si acordat mai multe sanse, sa economisesc timpul pe care altfel l-as fi petrecut pe drumuri in Bucuresti. Acum, gata. o sa ma duc la salonul rafinat unde mergeam si inainte- e mult mai departe dar merita drumu si banii.
    Am terminat-o cu saloanele Getei Voinea.
    Dar in continuare sunt siderata de tupeul si lispa profesionalismului de acolo versus numarul considerabil de clienti care se duc…Si din pacate asa e, cum spuneai si tu, nu e doar un caz singular intr-un salon de infrumusetare ci e ceva care se tot repeta in sub diverse forme in diverse domeniii si, astfel, creste gradul de frustrare general asa de mult ca nici nu mai stim ce e normal si ce nu. Probabil ca trebuie sa fim f frustrati pentru a fi adaptati mediului inconjurator:)

    • Ana 11 July 2014 at 11:35 pm #

      Cea mai mare teapa, 300 de lei pentru un par distrus si in trei culori cand am cerut un saten banal! Niște needucați si niște ghertoi

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2010 in review « Beauty Republic - 2 January 2011

    [...] Salon Geta Voinea March 2009 26 comments 5 [...]

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 310 other followers

